Friday, July 21, 2006

Shag Bands Color Mean



A couple of days ago, the regional TG, gave the news of a giant snake sighted in the waters of the Neckar, the longest river in Mannheim. The alarm was raised Tuesday night after a fisherman had seen, for the second consecutive evening, the reptile swimming in the river for several hundred feet, before disappearing under water.
Police have diligently explored the stretch of river, but to no avail. If the description of the fisherman had to be real, however, it is a python around three meters long.
Pare inoltre che, dopo aver sentito la notizia, altre persone si siano fatte avanti dichiarando d'aver avvistato anche loro il serpentone nello stesso fiume.
La Germania come la foresta pluviale? A giudicare dal caldo umido di questi ultimi giorni, non potrei esserne più convinta e l'idea di un serpente che sguazza nell'acqua mi risulta perfino plausibile! In ogni caso, seppur improbabile, la notizia diverte la gente di qui e il pitone gigante è già leggenda. Tanto che la TV locale ha indetto un televoto per trovare un nome alla nuova mascotte della città: la scelta è tra Brunhilde e Neckie!

In Germania fa caldo, ragazzi. Il caldo da alla testa...

0 comments:

Post a Comment