Monday, March 29, 2010

Lifesize Jennifer Love Hewitt

Prova Honda Goldwing 1500 e 1800

La prova fu eseguita alla fine di Maggio 2009

In primo luogo, I would like to thank you for the helpfulness and courtesy of Maurizio Oldani Wingstore of Novara, which despite being very busy for the preparation of the 'Open House ", he dedicated his precious time listening and answering all my questions and cuoriosità on GW!

Now we move to the impressions I had at the helm of GW is that 1500 1800 :

The first test (than anticipated) regards 1500 :

I go to the bike ... really great and just as fascinating!
I climb into the saddle .... a breath ... and put in first birth to a baby walker test.
Just came out I realized how easy it is really a GW ... about half t between man and bike, but it seems to drive an object much lighter ... incredible ... After a wide curve, I come to a roundabout, and I say to myself: "Now comes the fun!" Instead ..... wow! The ease with which he faced round leaves me dumb, so much so that around a few times to make sure that it was not a case! The nice thing is that despite the slow speed the bike does not tend to "fall into" as it does on the BMW K1200LT.
Continuing the tour in search of curves and the bike shows agility and ease of disarming when you consider the size and dimensions of the medium.
I come to town and do a U-turn in a small square ... nothing più semplice!!!
Faccio la stessa strada per tornare dedicando maggiormente attenzione alle caratteristiche della moto. Il motore gira rotondo permettendo senza incertezze di inserire tutte le marce fino all'overdrive! La guida è piacevole e rilassante! Non si avverte il bisogno di correre! Solo voglia di godersi appieno la moto e quanto ci circonda! Tirando un pò non mancano le prestazioni del 1500 esacilindro! Vibrazioni assenti! L'unica cosa da capire un pò sono i freni: frenando con la sola leva la decelerazione non è molto potente, a causa della ripartizione di frenata Honda. Non ricordo benissimo come funziona di preciso, comunque per non sbagliare è bene usare l'azione combinata is the brake pedal to leverage the most important!
riding position and comfort ... well ... I tell you to do?! Very convenient location with no load on the arms ... And the comfort? Well .... the thing that comes closest to the seat of a GW (1500 that is 1800), perhaps ... the chair of the house!
absolute protection from wind and rain, so I guess even cold! The

1800: Della
1500 brings only the name and size (although it seems to me 1500 largest 1800).
There is a greater readiness of the engine, more power brake and you notice the freshness design del del nuovo modello.
Oserei definire la 1800 una moto sportiva travestita da opulenta tourer.
Sospenzioni più dure, motore più grintoso, maggior maneggevolezza e prestazioni notevoli per il genere di moto. Molto più facile ed intuitiva del 1500 .
C'è però anche da dire che gli anni e la percorrenza delle 2 moto sono molto diverse...
Cosa scegliere: io direi che si tratta soprattutto di 2 fattori: disponibilità economica e gusto personale. Sono moto di epoche differenti e paragonarle ha poco senso.
Il 1800 è decisamente più moderno (le prestazioni generali non le paragono). Il 1500 ha un fascino che dubito riuscirà time to carefully resealed and kept in the 1800. However, this is a totally personal and totally perere questionable.

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